søndag den 3. juli 2016

Midtsøgende


Det er meget mærkeligt.

Og føles en anelse utrygt.

Jeg har ikke booket noget som helst i forbindelse med vores forestående ferie.

Jo overnatning, men ellers ikke.

Og det føles altså helt forkert, for jeg er jo vant til at have mindst én og gerne flere forhåndsbookede ting, vi bare skal se på helt bestemte tidspunkter, når vi er afsted på ferie. Men denne her gang hører de ting og steder, Gemalen og Donnaen skal trækkes med til, fordi jeg gerne vil se dem, alle til i kategorien 'duk op - stå i kø - betal - gå ind'.

Altså, tror jeg nok. For jeg kan ikke helt frigøre mig for en nagende tvivl, om hvorvidt jeg har overset noget.

Hvis jeg har, håber jeg, at det bare er i kategorien 'ærgerligt' og ikke 'drøn-ærgerligt'.

Vi agter os til Midteuropa.

Eller jeg gør. For det er mestendels mit projekt, mens Gemalen og Donnaen bare følger med og forbeholder sig ret til at brokke sig ...

Det skal nok blive godt.

God sommer. Vi ses om et par uger.


13 kommentarer:

randiglensbo.dk sagde ...

Rigtig god ferie!

Fruen i Midten sagde ...

Randi: Tak :-)

www.skøreliv.dk sagde ...

Glæder mig allerede til at høre rejseberetningerne fra denne tur! Det lyder som om du (måske?) på forhånd skal tage en bred vifte af 'knyt sylten'-bemærkninger med i bagagen? Ej, forhåbentlig ikke! Håber I får en SKØN tur!

Ellen sagde ...

Man skal aldrig være bleg for at prøve noget nyt :-)
I ønskes alle tre en rigtig god ferie herfra - glæder mig til at høre om den.

Mette sagde ...

Rigtig go ferie:)

Fruen i Midten sagde ...

Monster-mor: Haha, god ide! Jeg pakker lige lidt ekstra med " knyt sylten" og "flet næbbet" ned sammen med sokkerne ;-) Tak :-)

Ellen: Det skal man bestemt ikke. Så det gør vi så. Tak, og nej, det undgår I næppe :-)

Mette: Tak Mette :-)

Lene sagde ...

Rigtig god ferie, det er godt med lidt slip-kontrollen, men ingen brok fra øvrige feriefølgere, ellers må de planlægge næste års ferie :-)

@ sagde ...

God ferie. Så er der ferie-føljeton når I kommer hjem igen. Juhu!

Birgitte B sagde ...

Rigtig god ferie :-) håber I får godt vejr og set en masse trods manglende booking. Kh. Birgitte

Fruen i Midten sagde ...

Lene: Tak skal du have. Mjah, jeg tror ikke, jeg tør overlade den slags til hverken Donnaen eller Gemalen. Det kunne gå hen og blive enten meget dyrt eller meget kedeligt ;-)

Liv: Tusind tak og ja det er der givetvis ;-)

Birgitte : Tak Birgitte. Foreløbig er vejret meget fint, og opleve kommer vi helt sikkert til :-)

Pia sagde ...

Jeg er overbevist om, at der dukker noget spændende op, og så er glæden dobbelt så stor. Rigtig gid ferie til jer.

Inge sagde ...

Rigtig god ferie.
Vi holder altid ferie på den måde.. Vi bruger flittigt det lokale turistbureau til at hjælpe os med at finde overnatning, og vi har aldrig sovet i bilen. :-)

Fruen i Midten sagde ...

Pia: Det gør der (det har der allerede gjort), og jeg har trods alt også visse planer ;-) Tak :-)

Inge: Tak :-) Overnatningerne er booket. Det er oplevelserne, der - i modsætning til så mange andre gange - ikke har kunnet forhåndsbookes. Indtil videre har det heldigvis ikke betydet lange køer eller andet bøvl.