fredag den 9. september 2011

Byggekrise

Velkommen til mit første blog-indlæg :-)

Vi er i øjeblikket midt i at få repareret nogle sætningsskader, der har forårsaget revner i væggene. 'Nogen' havde 'glemt' at fundere nogle vægge, som altså er revnet og nu skal fixes.

Dvs det der med at 'fixe' var noget, der kun eksisterede inde i mit hoved. For det har vist sig at være et omstændeligt projekt.

Og jeg er ved at blive sindsyg, for nu har jeg i de sidste 2-3 uger troet, at vi var 'midtvejs' i projektet. Nu er der gået en måned, og jeg tror stadig optimistisk, at vi er midtvejs..

Øh, nævnte jeg, at soveværelset er utilgængeligt?

Og at jeg sover på en madras på gulvet hos Pigebarnet, mens Gemalen sover i vores lillebitte gæsteværelse, hvor der kun er ilt nok til én person.

Og at det meste af garderoben er pakket i flyttekasser. Som ikke er mærket, for det var jo ikke så nødvendigt for så kort tid. Det var dengang, det stadig var sommer, og man kunne gå i t-shirt og shorts hele tiden. Nu føles det som næsten-vinter, og jeg begynder at savne mine varme trøjer og sweatre og støvler og handsker og..

Så nu overvejer jeg så, hvad sandsynligheden er for at jeg finder det, jeg mangler mest, i kasse nr 1 eller nr 15?

Ingen kommentarer: