onsdag den 11. juli 2018

! ! !


Der sker ikke så meget lige nu, mens d
er er nedtælling til ferie.

Gamle Hans med skinnebenssåret har heldigvis forladt matriklen.

Det samme kan man desværre ikke sige om gamle Verner med siddesåret, hvilket frustrerer og betyder udpræget dårligt humør, der nemt breder sig i ringe i det lille hjem. Suk.

Men altså, gamle Hans er væk, og det er virkelig meget rart.

Tilbage er kun et minde, som det nok vil tage cirka 40 år at udviske. 

Jeg blev i 9. klasse ramt af et flyvende boldtræ på det andet skinneben. Det ar kan nu cirka 40 år senere næsten ikke ses mere ...

Det bedste - eller værste - er, at det ligner et omvendt udråbstegn, men da jeg jo selv bøjer mig ned og ser mine ben omvendt, hvis de skal tørres eller smøres eller noget andet, så står det rigtigt for mig.

!

Og så kan jeg jo overveje, hvad det står for:

Pas på!

Forsigtig!

Tænk dig nu om!

Giga-klovn!


Eller noget helt andet ..?

6 kommentarer:

Birgitte B sagde ...

Det står da for: Ferie! (lige om lidt) (og helst uden flere strammer). Kh. Birgitte

Fruen i Midten sagde ...

Birgitte: Det er da det - sært jeg ikke selv kunne regne det ud :-)

Lene sagde ...

Og jeg var helt blank for gode positive fortolkninger, så jeg er glad for at Birgitte var kreativ :-)

Fruen i Midten sagde ...

Lene: Det er altid rart med positive fortolkninger :-) Jeg har selv mest været til dem med de løftede pegefingre ...

Ellen sagde ...

Mon ikke du får de lidt mere optimistiske øjne på, når først ferien er en realitet?
Så betyder det "Jeg må gerne få en is. Nu!" Eller "Vi skal have en rigtig lækker middag i aften!"

Fruen i Midten sagde ...

Ellen: Mjoh. Jeg er lidt overbevist om, at det udråbstegn vil stå som en evig reminder til mig, at jeg skal huske at tænke mig om en ekstra gang, før jeg kaster mig ud i et eller andet åndsvagt. Men som ferie-udråbstegn kan det måske også betyde 'Jeg må gerne købe eller prøve den og den og den ting!' :-)