tirsdag den 22. august 2017

Farvel søde Mette


Søde Mette er ikke mere.

Mette døde i nat efter et væmmeligt sygdomsforløb, hvor noget, som tilbage i maj bare lignede en dum influenza, viste sig at være noget langt værre, der uhyggeligt hurtigt sugede alt liv og al ånd ud af hende.

Søde, kære, glade Mette, som jeg syntes, jeg kendte, selv om hun 'kun' var et blogbekendtskab, og jeg aldrig nåede at møde hende, mens hun var rask.

Det er en lille uge siden, lægerne gav Mettes familie den triste besked, at hun aldrig ville komme sig og sandsynligvis kun havde ganske kort tid tilbage. 

Siden har de prøvet at vænne sig til tanken.

Men hvem kan det? Hvordan kan man overhovedet rumme, at man skal sige farvel til den, man elsker?

Hvad enten hun er ens kone, mor, datter eller søster.

Det er jo helt forkert.

Som KS meget rigtigt skriver 'kæft, det er ikke i orden'






PS: Undlad venligst at skrive på Mettes egen blog. Det giver ingen mening. Hverken for Mette eller hendes mand eller hendes familie

6 kommentarer:

Birgitte B sagde ...

Det er så trist. Jeg kan slet ikke fatte det. Helt uvirkeligt. Søde, rare og altid positive Mette. Hold op, det må være hårdt for hendes to unger og mand. Kh. Birgitte

Øglemor sagde ...

Åh nej, åh nej, åh nej. Jeg håbede sådan, at hun ville komme sig. Sikke en trist nyhed :-(

Ellen sagde ...

Meget meget trist nyhed. Det er alt for ung en alder, og børnene er alt for små til at miste deres mor.

Pia sagde ...

Jeg læste af og til med hos hende. Hendes sygdom rørte mig. Livet er ubamhjertigt og det er både trist og sørgeligt at hun ikke er her mere. Jeg føler med den lille familie.

A + K = ♥ sagde ...

Det var gået min næse forbi, der har jeg læst med i et par år. Puh. Hvor er det dog umådeligt urimeligt! Tusinde tanker til Mettes familie <3

- A

Annemor sagde ...

Dødsfall berører så mange.
kennskap og vennskap kommer like gjerne gjennom ord.
Tenker på deg og på alle dem som sørger over Mette.
Klem ❤