mandag den 29. juni 2015

Afgang


Dagen i dag bliver brugt på, at vi suser rundt om os selv, tæller t-shirts, panik-vasker, flytter avis og tjekker lister med mere.

Selv Kamelens foder er vejet af og pakket i poser.

I morgen er der afgang.

Først Kamelen, og derefter vender vi andre næserne mod syd.

Det skal blive så dejligt at få dagligdagen lidt på afstand og nye indtryk ind på lystavlen.

Og ja, det lykkedes at booke en rundvisning på Neuschwanstein. Jeg var forlængst nået til at tro, at et eller andet var gået galt, da jeg mailede, men efter 11 (elleve!) dage, kom bekræftelsen endelig.

Og glad var jeg.

Er jeg.

Det bliver da awesome.

Wunderbar.

Ganz, ganz wunderbar!



17 kommentarer:

Ellen sagde ...

Der er simpelthen kun én ting at sige nu: RIGTIG GOD FERIE!
Jeg håber den bliver lige så wunderbar, som I ønsker jer den.
Vi drager af på onsdag og går derfor også i pakke-mode for tiden.

Kisser sagde ...

Ønsker jer en fantastisk god ferie 😛

Birgitte B sagde ...

Rigtig god tur :) kh Birgitte

Fruen i Midten sagde ...

Ellen: Tak :-) Og i lige måde! Hvor skal I hen i Bretagne? Vi var i Bretagne for 4-5 år siden - og havde en dejlig tur. Jeg tror, at I er så garvede pakkere, at I ikke behøver at løbe forvirrede rundt om jer selv :-)

Kisser og Birgitte: Tusind tak, begge to :-)

Laika sagde ...

God ferie. Bare det var os, men vi må vente indtil herren i huset's ben er i orden. (øh kan man egentlig skrive sådan??? Nå men det gjorde jeg :-D Rigtig god ferie, håber at I får dejligt vejr.

HelleA sagde ...

Rigtig god ferie!
Vi tæller også ned til det bliver vores tur, om et par uger.

Fruen i Midten sagde ...

Laika: Tak :-) god bedring med Herren i husets ben. Det går forhåbentligt som det skal? Vejret skulle blive helt fint, heldigvis.

Helle: Tak :-) god ferie til jer også. Jeg håber, din nakke når at få det så godt, at det kan blive en dejlig ferie også for dig.

Mette sagde ...

Elsker billedet af kamelens mad i poser :-D Jeg ved ikke, hvordan du klarede 11 dage uden de mailede bekræftelsen. Det ville jeg ikke ha' været i stand til uden et større hysterisk anfald eller noget:)Vi hygger herhjemme, ungerne og je de næste 3 uger men å er vi også klar til afgang til England via Tyskland og Holland:) I må ha' en rigtig dejlig ferie - Glæder mig til at læse om den.

Ellen sagde ...

Vi vil have fast base ikke så langt fra Dinan, men vil køre en del rundt :-)

Inge sagde ...

Rigtig god tur.. :-)

Fruen i Midten sagde ...

Mette: Jeg var også ret træt af ventetiden og troede også på et tidspunkt, at det var gået helt i ged. Men så lige pludselig var bekræftelsen der. Meget underligt system! Nu er det jo godt vejr, og så kan I sagtens få tre uger til at gå. Tak, vil helt sikkert skrive en masse :-)

Ellen: Dinan kender jeg ikke. Vi var på sydsiden for fire år siden, i Quiberon. Og i Normandiet længere mod øst for tre år siden. Vi "mangler" mellemstykket, så det glæder jeg mig til at læse om :-)

Inge: Tak skal du ha' :-)

Annemor sagde ...

Hygg dere :)

Fruen i Midten sagde ...

Mormor: Tak, det gør vi allerede :-)

Pia sagde ...

Så er da jo kun tilbage at ønske jer en rigtig god ferie med masser af oplevelser, mens vi andre holder samfundet i gang herhjemme. Det bliver også min tur en en dag, men det varer nogle uger endnu.

@ sagde ...

Rætti rætti god tur til jer. Og ih hvor jeg glæder mig til ferieberetningerne efterfølgende. For der kommet vel føljeton igen i år? Selvfølgelig gør der det :)

Fruen i Midten sagde ...

Pia: Tak skal du ha'. Nogen skal jo holde hjulene kørende, og måske skal jeg sørge for det, mens du er på ferie :-)

Liv: Rætti Rætti tak :-) Selvfølgelig gør der det!

Lene sagde ...

Håber I nyder ferien og at varmen er kommet ned i et mere behageligt leje :-)