tirsdag den 16. januar 2018

Krise


Der er krise i den lille familie.

Krise som er uegnet til bloggen, men som i den grad er ved at tage pippet fra os alle tre. Alle er helt hudløse, og en enkel forkert bemærkning kan skabe kaskader af ukvemsord, der richoterer mellem væggene, inden de afløses af tårer.

Vi sover dårligt, spiser dårligt, og jeg kan i øjeblikket betegnes som decideret undervægtig, hvilket ikke just giver overskud til at tackle situationen.

Men vi prøver.

Vi prøver at få professionel hjælp. Selv om det er svært. Og tager tid.

Men det skal nok lykkes.

For det skal det.

Imens ligger bloggen brak.

Pas på jer selv så længe.


8 kommentarer:

randiglensbo.dk sagde ...

Sender de bedste tanker og glæder mig, til du er fit for fight på bloggen igen!

Pia sagde ...

Pyh... Sikke noget. Det er da noget rigtigt hø. Jeg håber I meget snart får hjælp til at komme igennem den krise. De bedste tanker og ønsker sendes herfra.

Lene sagde ...

Jeg sender masser af varme tanker og gode ønsker til jer, for at I kommer godt igennem krisen.

Birgitte B sagde ...

Mange tanker og kram til dig og familien. Håber I snart kommer ovenpå igen ❤️ Kh Birgitte

Ellen sagde ...

Jeg havde godt nok undret mig over din lange radiotavshed.
Jeg ønsker jer alle tre alt muligt godt og håber I slipper helskindede igennem krisen.

www.skøreliv.dk sagde ...

Alle de bedste tanker herfra! ❤️

Anonym sagde ...

ked af at læse dette - ønsker og håber det bedste for dig og dine !

Min Servicehund sagde ...

De bedste tanker her fra godt I har hjælp