mandag den 14. november 2011

En selvfed boomerang


Det var dumt, jeg ved det.

Man skal ikke prale umådeholdent. Det kommer som en selvfed boomerang til at ramme en selv i nakken.

Jeg havde siddet og udbredt mig på mail med, hvor god jeg var som bygge-projekt-leder-indpisker. For nu havde jeg check på mine håndværkere, så i løbet af nul komma ingen tid ville alt være på plads. Og jeg ville igen kunne sove i min seng, bruge mit badeværelse osv.

Men knapt havde jeg sluppet tastaturet, før jeg brat landede i virkeligheden igen.

Det nylagte trægulv ser mildest talt mystisk ud.

Ligger ikke lige, og der er sprækker mellem fliserne, som man kan tabe små ting ned i..

Tømreren er udskudt på ubestemt tid og gulvmanden indkaldt til 'en kammeratlig samtale'.

Æv, siger jeg bare.

Og lover mig selv aldrig at prale (ret meget) mere..

3 kommentarer:

Rejen sagde ...

Ja æv da, håber virkelig at du får indpisket gulvmanden til at lave det om igen...og lidt pral må man godt, de kunne jo bare have gjort det ordentligt...;D

Fruen i Midten sagde ...

Hmm, lige nu må jeg nok tilstå, at jeg ikke helt forstår, hvad det er, gulvmanden vil foretage sig i første forsøg på at få gulvet til at se ordentligt ud..
Håber jeg bliver klogere, snart!

Anonym sagde ...

Hvor anstrengende. Man er så afhængig af at folk gør ting ordentligt. Uhh sådan noget gør mig bare så sur.
Håber I får rettet op på det.. både gulvet og håndværkerånden